2013. január 19., szombat

From my heart...


Hát helló mindenkinek...amit most hoztam az nem nevezhető novellának,mert elég rövidke lett,de higyjétek el szívből jött...ez van bennem...jó olvasást :))

a zenét nagyon ajánlom hozzá:





A színek már megfakultak,minden egyre szürkébb.Éjjelenként könnyek mossák arcom.Az évek megviselték szívemet.Talán a legelején kellett volna kizárnom téged a szívemből,mert ha tudtam volna,hogy ez lesz rád sem néztem volna.Menekültem volna minden fajta információ elől...nem kellett volna tudnom,hogy létezel.Tudom már késő ezen gondolkoznom,elkéstem...Belém ivódtál,a szívemből indulsz az ereken át eljutva minden egyes porcikámba.Bennem élsz,mélyen,kiszakíthatatlanul.Nem hiszem,hogy valaha is másképp tudnék érezni irántad,te vagy minden lélegzet vételem,minden szívdobbanásom,te adsz értelmet mindennek.Nélkülözhetetlen vagy még ha nem is tudod.Nem...Nem tudod mennyit jelentesz,egyáltalán fogalmad sincs...és szükségem van rád.Az egyetlen hely ahol veled lehetek az álmaim.Csak ott hallhatom simogató hangod,érezhetem meleg ölelésed,bőröd mámorító illatát.Ezek adnak erőt,hogy tovább küzdjek érted.De vajon találkozunk-e az álmokon túl?Vajon elmondhatom-e neked valaha,hogy te vagy a Na ami beragyogja mindennapjaimat,hogy te vagy a Hold ami bevilágítja a sötét éjszakát?Oly messze vagy tőlem,szinte elérhetetlen távolságban.Néha úgy érzem nem bírom már,nem bírok kitartani és ilyenkor elönt a kétség.Vajon van-e értelme ennyire szeretnem téged?És ha még sem én vagyok az,akkor mit teszek?Egyáltalán én mit adhatok neked?A szerelmemet...hogy úgy szeretlek,mint még senki más...csak ez az amim van,a szívemet már rég elvetted.Talán ez az ami mindig előre visz,hogy szeretlek.Szeretem mindenedet,szeretem ahogyan nevetsz,ahogyan grimaszolsz,ahogyan magyarázol,szeretem a szemed, a kezed,a szád,minden porcikád.Szeretem azt az oldaladat is amit még senki nem ismer.Szeretem azt,aki vagy voltál és aki leszel.Tökéletes vagy az összes hibáddal együtt...
7 év...ennyi ideje érzek így irántad és tudom te vagy az...mindig te voltál és örökké te leszel...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése